MINDFULNESS

 

KRAFTEN I MINDFULNESS

Idag är det kanske mer aktuellt än någonsin att öva på att hantera vårt fokus och vår närvaro i nuet utan att döma eller värdera det för att må bra? Sjukskrivningstalen är höga och många lider av stress och oro. Det behöver inte vara så. Mindfulness träning är vetenskapligt grundat i att stress och oro minskar, du sover bättre, känner inre lugn och ro och mår helt enkelt mycket bättre på längre sikt. Det är för att vi tränar vår hjärna och får nya livsstrategier som skapar mer balans och ökar ditt fokus. 

Jenny har 20 års erfarenhet av att praktisera mindfulness
Hon har utbildat hundratals av människor de senaste 15 åren.  NYHET! 6 week Challange. Boka innan nyår och få fina bonusar. Genom att meditera regelbundet tränar du upp din hjärna och din förmåga att stå stadigt då det är oroligt. Du minskar stress och oro och får tillgång till mer energi och kreativitet i stunden. 


Boka vårt program "Mindfulness 6 week Challenge." 
Du får mycket stöd för ett hållbart liv och att lära sig mindfulness grunder och meditationer. Du kan vara med i januari eller i mars, eller boka en egen grupp på ditt företag. 

Januari Onlineprogram samt utbildning och meditationer online kl 9 –10. Datum: 23 januari, 30 januari, 6 februari, 13 februari, 20 februari och 27 februari.
 
Mars Onlineprogram samt utbildning och meditationer online kl 9 –10. Datum: 12 mars, 19 mars, 25 mars, 2 april, 9 april och 16 april. Läs er om programmet här.

För anmälan kontakta oss. 

6 week Challange Mindfulness.pdf


Vad säger deltagare som lärt sig mindfulness av Jenny i tidigare grupper? 

"Nu behöver jag inte ta mina sömntabletter längre utan sover bra på nätterna."

"Det här borde alla göra. Jag upplever en helt annan verklighet nu när jag är närvarande med min hund och mina barn. Det är som att jag har fått ett rikare liv." 

"Jenny är tydlig och pedagogisk på att förklara effekterna med mindfulness. Hon har själv så mycket erfarenhet och berättar om många bra exempel som jag kan använda mig av i mitt eget liv."

"Det var svårt att komma igång men nu när jag väl mediterar regelbundet mår jag mycket bättre. Jag upplever mig även mer fokuserad och får saker gjort." 

BOKA EN MINDFULNESS KURS ELLER FÖRELÄSNING SPECIFIKT FÖR DITT FÖRETAG – VI HJÄLPER ER ATT NÅ HÅLLBARHETSMÅLEN. 

Testa en 10 minuters meditation 


Läs en intressant rapport om att förebygga ohälsa i arbetslivet här 

Om att förebygga psykisk ohälsa i arbetslivet

Screenshot 2023-10-31 at 22.08.41